REKRUTACJA

 
  REKRUTACJA DO KLASY PIERWSZEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA ROK SZKOLNY 2015/2016
 
Pliki do pobrania:
Zgłoszenie do klasy pierwszej dziecka zamieszkałego w obwodzie szkoły (plik doc)
Zgłoszenie do klasy pierwszej dziecka zamieszkałego w obwodzie szkoły (plik pdf)
Wniosek o przyjęcie do klasy pierwszej dziecka zamieszkałego poza obwodem szkoły (plik doc)  
Wniosek o przyjęcie do klasy pierwszej dziecka zamieszkałego poza obwodem szkoły (plik pdf)
 
 

Lp.

Etapy postępowania rekrutacyjnego

Termin

1.

Składanie wniosków o przyjęcie dziecka do klasy pierwszej do dyrektora szkoły.

Wnioski można pobrać ze strony internetowej szkoły lub w sekretariacie Zespołu Szkół w godzinach od 7:00 - 15:00.

3 marca -
20 marca 2015 r.

2.

Powołanie przez dyrektora komisji rekrutacyjnej  i przekazanie przewodniczącemu komisji przyjętych wniosków.

do 1 kwietnia 2015 r.

3.

Podanie  przez komisję rekrutacyjną do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych lub informację o liczbie wolnych miejsc

do 18 kwietnia 2015 r.

4.

Podanie przez komisję rekrutacyjną do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

do 30 kwietnia 2015 r.

5.

Składanie wniosków do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia dziecka

do 7 dni od dnia
podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

6.

Przygotowanie i wydanie przez komisję rekrutacyjną  uzasadnienia odmowy przyjęcia dziecka

do 5 dni od daty 
złożenia wniosku
o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia

7.

Złożenie do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęcia

do 7 dni od terminu
otrzymania pisemnego uzasadnienia odmowy przyjęcia

8.

Rozpatrzenie przez dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęcia

do 7 dni od dnia złożenia do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej

9.

Komisja rekrutacyjna  przekazuje dokumentację
z postępowania rekrutacyjnego do dyrektora szkoły

do 5 maja 2015 r.

10.

Postępowanie uzupełniające

do 31 sierpnia 2015 r.

 
 
 
 
 

 

 

 

KONTAKT
   ZESPÓŁ SZKÓŁ W RYŃSKU
   ul. Szkolna 4
   87-213 Ryńsk

   tel. 56 688 52 82
   fax. 56 688 52 82
   e-mail: sprynsk@gminarynsk.pl
SAMORZĄD SZKOLNY
Samorząd uczniowski
 
RODZICE I UCZNIOWIE
Dla rodziców
Dla uczniów
Rada Rodziców
NASZA OKOLICA
Ryńsk
Mikołaj z Ryńska
Historia
Zabytki
LINKI
pcqMinisterstwo Edukacji i Nauki
Gmina Ryńsk
Kuratorium Oświaty
   w Bydgoszczy
OKE w Gdańsku
 
 
free counters
ZESPÓŁ SZKÓŁ
 
Nasz Patron - Mikołaj z Ryńska
Kadra Pedagogiczna
Pedagog i psycholog
Logopeda
Logopeda
Raporty z ewaluacji problemowej
Dokumenty szkoły
Ocenianie
Samorząd uczniowski
Kalendarz szkolny
Świetlica szkolna
Biblioteka szkolna
Plan zajęć
Rozkład jazdy autobusów
Z ŻYCIA SZKOŁY
Rok szkolny 2015/2016
Rok szkolny 2014/2015
 
 
Osiągnięcia
PROJEKTY
Zrealizowane projekty
Region nauk ścisłych